torsdag 28 april 2011

Ny adress, ny blogg...välkommen!

Saknar på ett sätt min gamla blogg http://www.frokenmiamansson.blogg.se/. Satt och läste igenom delar av den igår och fick lite flashbacks från den första tiden med min lilla goding.
Nu är hon snart två år och livet är inne i en ny fas...två heltidsarbetande föräldrar ihop med en liten dagistjej ska få ihop vardagen med allt vad det innebär. Ibland kan jag tycka det är skönt att få skriva av sig lite. Den som vill får läsa...nån kanske kan känna igen sig och tycka som jag eller så retar du upp dig på mig och tycker om att läsa bloggen just därför! ;) Vi får se vad det leder till!

Vårt liv har varit fullt av nya händelser och en massa viktiga beslut de senaste två åren, barnafödande, bröllop och inte minst husköp. Fantastiska händelser!
Just nu känner min kropp att det varit och är mycket och reagerar med att säga "Nej, hörredu, nu får du allt ta det lite lugnt ett tag!" Svårt att acceptera det där bara... Det är tur att jag har en fantastisk man som är så klok och stöttande. Det som betyder mest är ju såklart hans ord och närhet, men visst blir man lite extra glad när han kommer hem med ett fång rosor för att pigga upp lite!



Kram Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar