tisdag 1 november 2011

November!

Japp, nu är det november minsann! Den här månaden ska min stora älskling och jag på spa-mys och i slutet av den så vet vi förhoppningsvis lite mer om de små pyrena i magen...är det två tjejer, två killar eller en av varje? Spänningen är olidlig, men vi kom fram till igår att varken T eller jag har någon inre önskan om vad vi vill att det ska vara. Spelar tamejtusan ingen som helst roll...men vi är ju nyfikna! :)

Dagarna går rätt fort även att jag inte gör många knop. Har en hel lista i huvudet på saker jag "borde" göra, men kroppen orkar inte mycket åt gången. Det har jag börjat lära mig nu, även om det är svårt att på riktigt få in i huvudet. Min kära svägerska ska snart på shoppingtur till Ullared och i helgen fick jag ett enormt sug och försökte övertyga min man om att jag visst skulle fixa att åka. Vi har ju massor vi skulle behöva handla där...typ. Men jag fattar ju att det inte är någon bra idé...jo, jag gör faktiskt det!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar