måndag 19 september 2011

Nä, men vilken natt...

...ja, här sitter jag framför tvn. Klockan är 05:00 och jag har väl sovit högst en timma i natt. Vet att jag har drömt en konstig dröm i alla fall. Vid tre hämtade jag in Vera till oss, låg sen och försökte bli trött av att snusa på henne lite, men icke. En timme till och sen gick jag upp till tvn för att försöka tänka på nåt annat!
Kommer ju ihåg att jag hade sådana här nätter när jag var gravid med V också, men jag har för mig att jag inte mådde bra då. Känner en liten olustkänsla, men det har ju säkert med sömnlösheten att göra!

Vi har ett par veckor kvar till nästa ultraljud och det känns som jag går lite på spänn inför det. De här veckorna är värst. Man får inte höra eller se de små liven och de ger inga supertydliga tecken ifrån sig i magen...blir lite nojig då. Bara hoppas på det bästa!

Nähä...ner och hämta en banan och sen upp till soffan igen. Gissar att det blir en hemmadag för mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar