söndag 22 januari 2012

Gnällspik!

Usch, jag är på skitdåligt humör just nu. Behöver bara skriva av mig lite här, så jag slipper plåga min stackars man mer.  Är så trött på det här nu...att inte orka!!! Jag får lite panik faktiskt. Vet att jag inte kan göra så mycket mer än att acceptera faktumet, men jag blir så j-vla frustrerad!!!

Idag handlade det om att jag hade en man som fick städryck på morgonen och jag kände mig hyfsat pigg efter att fått sovmorgon. Gick upp och tog på mig kläder, borstade tänderna på mig och V och började plocka lite tvätt som låg på golven...ja, sen hade jag ju tänkt att gå ner och pyssla lite, men det var ju kört!
Okej, liggläge i soffan en stund för att samla kraft igen. Men sen får V ett av sina hundratals utbrott och jag fixar inte att bara se på då. In med henne på rummet och så är "sammandragningarna de luxe" ett faktum.

Nu sitter jag här helt utpumpad och på skithumör och hoppas att det ska vända raskt så att jag kan få njuta av en heldag tillsammans med min familj!


Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar