torsdag 26 januari 2012

Måste bara börja med att slänga lite extra kärlek på min lilla tjej. Vi hade en kväll och en morgon utan några större utbrott och det känns så skönt! De små positiva sakerna nu räcker för att humöret ska flyttas upp några pinnhål.

Idag har jag haft min man hemma med misstänkt magsjuka....hoppas, hoppas att det inte blir värre och att han är piggelin imorrn. Både för att jag vill ha en mysig helg och för att jag absolut inte vill bli smittad! ;)

Min kära svägerska har varit vår "Personal shopper" idag på stan. En sportaffär i stan hade 70 % rea på barnytterkläder och hon gick "bananas"! Tur när jag inte kan röra mig...men annars hade jag varit där och röjt också! Fick hemlevererat en overall och ett tvådelat set till nästa år för V.
Billigare än Ullared! Tack I!

Annat som rör sig i skallen:
  • Hur patetiska tjejerna i "Real housewifes of Beverly Hills" är och hur jag också sänker mig till deras nivå genom att bli beroende av att slaviskt följa programmet (gärna reprisen också).
  • Att det händer mycket konstigt i "Hem till gården" just nu!
  • Att jag borde packa klart BB-väskan och fixa i bebisrummet inför anländandet, men att jag inte ens orkar ta mig till rummet...
  • Vad vi kan fredagsmysa med för god mat imorgon om min käre make har fått tillbaka aptiten.
  • Hur jäkla sugen jag är på en stor röd köttbit, "bea", pomme, ett glas rött och efter det mer rött, ost och mörk choklad...
  • Att jag kommer få vänta ett tag på ovanstående...men "bean" och pommen kanske jag kan få lite snabbare.

Jäkligt mycket utvecklande tankar, eller hur?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar