tisdag 21 februari 2012

Nära nu!

Det börjar sakta sjunka in...om inte allt för många timmar är vi förhoppningsvis föräldrar till tre underbara små barn, varav två är alldeles nyfödda.

Vi har varit och lämnat V hos mormor och morfar. Passade på att ta dagens andra semlefika och på tal om semlor...detta var nog fanken den sista semlan för i år. Vågar inte ens tänka efter hur många som jag tryckt i mig de senaste veckorna!
När vi vinkade "hej då" så tog det inte många sekunder innan jag tjöt en skvätt. Hormoner, saknad direkt, nervositet...you name it.

Nu är T iväg och köper lite sushi (sista mamma-sushin ever!) som vi ska njuta av lite senare. Blir en kväll framför tvn innan vi lägger oss hyfsat. Hoppas på några timmars sömn innan klockan ringer tiiiidigt och det är dags att ta en kamp med den fantastiska bakteriedödande tvålen jag ska rengöra min kropp och mitt hår med.

Sen ni...återkommer!

Tänk gärna några extra goda tankar i morgon bitti!!!

1 kommentar:

  1. Tänk att era två prinsessor kommer att se dagens ljus imorgon och ni blir fem i familjen! Jag lovar att sända över många positiva tankar. Ser fram emot den dag du återkommer till bloggen och uppdaterar =)
    Många stora kramar och varmt lycka till!

    SvaraRadera