tisdag 3 april 2012

Sjuker...

Nu har vi haft ett par nätter igen med alldeles för lite sömn. I natt har de sovit oroligt båda två och vid fyra var Selma klarvaken och låg och jollrade efter maten.
Jag gick och la mig med feber igår...dubbla tröjor och dubbla täcken stängde inte ute kylan. Men efter ett par panodil så svettades jag desto mer. Ingen höjdarnatt för mig alltså.

Tjejernas faster I har varit här och tagit en promenad med dom så att vi fick sova. Jag tror T blev piggare, men jag känner fanken ingen skillnad.

Det enda jag kan se som positivt nu är ju att det vara ett bra tag sedan jag var sjuk...att jag liksom glömt bort lite hur det känns. När jag jobbar tycker jag att jag åker på allting som går runt och är ständigt lite hängig. Så här frisk som jag varit det senaste dryga året (bortsett från alla graviditetskrämpor) har jag nog aldrig varit!

Host, host!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar