tisdag 24 maj 2011

Host, host!

Tillbaka på jobbet, men med en härlig förkylning. Mannen och jag är drabbade av samma åkomma och lilla V hostar hon också. Men peppar, peppar och tvi, tvi känner jag mig hyfsat pigg i alla fall!
Idag var min räddning "Pippi...dato" efter dagishämtning. Vera blir överlycklig när hon får se sin Pippi-filmer på "Youtube". Idag klämde vi "Pippi på tivoli" och "Pippi går i affärer". Jag låg bredvid och halvsov.  Med det fylldes energin på lite och vi drog iväg på en liten shoppingtur. Det är ju en viktig dag på lördag... Vi handlade viktiga saker, men den här slank ner också!


Från H&M

Kunde inte riktigt motstå det priset...kändes som en skön sommarklänning att lunka runt i. 

Väntar hem mannen vilken minut som helst. Han har varit på studieresa i Södertälje idag och avslutade dagen med en golfrunda med sina kollegor. Det är inte så ofta numer han kommer iväg! Jag har slappat en stund i soffan, men också hunnit plocka och städa undan lite. Ja, så riktigt sjuk är jag ju inte än. :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar