torsdag 19 maj 2011

Njuta av dagen...




...har varit mitt uppdrag idag. Jag har varit sjukskriven den här veckan och idag samlade jag ihop energin som fanns till en tur på stan. Blev en lugn fika med en tidning, ett inköp i form av den här klänningen till stundande 40-årskalas och så en snabblunch med min älskade...sen var jag totalt slut och fick åka hem till soffan och min bok igen.
Chefen kom förbi i början av veckan med "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Det har tydligen varit en boksnackis som jag missat totalt. Laddade in den som ljudbok för ett tag sedan, men kom aldrig in i den. Nu är jag fast! Superskön bok.

Får se om jag hinner samla på mig energi som räcker för att vara med på lite After Work med kollegorna ikväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar