onsdag 4 maj 2011

Nyfrissad till minisemestern!

Åh, vad skönt det är att ta tag i saker! Nu för tiden, när jag "är utan" en egen frisör som jag går till tar det lååång tid mellan besöken. Men när jag får krupp på håret ska det helst ske nu och med det samma...tur då att det finns hyfsat stora kedjor mitt i stan som man kan ringa på morgonen och få en tid samma dag! Nästan 3 timmars egentid har jag tagit mig idag och med en kondisbit till kaffet, en hel hög tidningar och massagestol till hårtvätten känner jag mig rätt nöjd. Håret blev vårfräscht med lite färg och så en rejäl urklippning och inpackning. Kanske ska börja prioritera mig själv en aning mer nu?

Min lilla familj och jag drar på lite minisemester till Stockholm på fredag. Det blir två hotellövernattningar. Vi ska bara vara och ta dagen som den kommer. Ett besök på Junibacken har vi lovat V...hon vet att hon ska till "stockho" och träffa Pippi på lördag! Mamma och pappa ser nog mest fram emot en lunch eller middag på Vapiano, vårat absoluta favoritställe! Men två hotellfrukostar är ju inte fel heller...här har ni två som när de lyxar tänker direkt på god mat! ;)

Är skitdålig på att använda kameran hemma just nu...håll ut..målet är att det ska in lite bilder så småningom!

Kram!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar