torsdag 20 oktober 2011

En snabbis...

...hann jag med i det "lokala" köpcentrumet innan jag hämtade min stackars man. Tänkte att jag skulle se om den här lilla klänningen från HM fanns till Vera.
Lånad bild från http://www.hm.com/

Det gjorde den och Vera gillade den skarpt! Den är ganska tjock, så den passar nog bättre till vinterns kalas.

Sen gjorde jag en "copycat" på detta fynd som bloggerskan "Villa Hemma" gjorde för ett par dagar sedan. Himla tur att man läser så mycket bloggar ju...annars var det väldigt länge sedan jag gick in på Kapp Ahl för att hitta något till mig själv!

Slog till jag också på en beige och en vit!

Kände på mig att de skulle funka även på en tjockis-mage och det tyckte jag nog att de gjorde...eller?

Ha, ha...försökte mig på en sån där käck "modebloggarbild"
som man tar själv i spegeln...bjuder på den här, hörreni! ;)

Passade på att låta mannen ta en magbild...
vi har liksom glömt bort det den här graviditeten.


Vi får väl ta en snart med lite tightare kläder. Vecka 21 är vi i nu.
Innan jag gick ut från butiken använde jag det presentkort på en body som vi fått i något gravidpaket...och såklart var jag ju tvungen att köpa en till...och så två par tossor till de små pyrena också. In i garderoben, för sen blir det nog inte så mycket mer inhandlat i klädväg åt dom.
Men visst är de fina?


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar