söndag 4 december 2011

Dagens fynd?

Igår när jag slösurfade lite råkade jag på den här klänningen på http://www.lindex.se./ Den var nedsatt ganska rejält fram till idag. Tänkte nog att det gällde i butiken också, men tji fick jag. Blev då lite sur och orkade inte ens prova den. Dumt av mig, för nu har jag beställt den i  "blindo" på nätet! :) Kändes som de var ganska stora i storleken, så jag hoppas att en large ska rymma mig och magen till jul.

Men det fina i kråksången var själva webbshopen. Första gången jag beställde därifrån och blev positivt överraskad. Det enda extra jag behövde betala var en exp.avgift på 19 kronor. Jag kan hämta paketet i butik (kostade noll), betalade med kortet (kostade noll) och OM det inte blir bra kan jag tydligen lämna tillbaka i butik och blir då bara "av med" de 19 kronorna. Tummen upp!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar