måndag 12 december 2011

T som i trött och tråkigt...


Med risk för att det här blir en "tråk och gnäll"-blogg innan småtjejerna behagar komma ut så måste jag bara få gnälla lite. Förhoppningsvis (eller inte..) så är det inte så många som läser och ni som läser kan ju välja att snabbt stänga ner om ni inte vill bli påverkade av mitt humör i dessa fantastiska juletider!

Jag är på dåligt humör, jag är trött, har ont, orkar ingenting, finns hur mycket som helst att göra här hemma och att åka och handla och fixa...men måste ju samla energi till att kunna åka och hämta V snart, bilen måste lämnas in på onsdag för byte av bromskivor...ännu en utgift vi helst kunnat varit utan, piss och skit och usch!

SÅ! Nu har jag gnällt av mig lite. Ska nu gå upp och vila i en halvtimme efter att ha bakat saffransbiscotti åt mamma. Tur att jag har min Kitchen Aid!

Hej, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar